Opowiadania :
Kiedy
dołączasz do stada na napisanie pierwszego (o tym jak twój kot znalazł
się w stadzie) masz trzy dni, a później piszesz co tydzień.
Można
napisać opowiadanie i kazać je komuś dokończyć pisząc w nawiasie na
samym dole opowiadania "(imię kota) dokończysz?". Wtedy dany kot musi
je dokończyć. Kiedy ty dokańczasz opowiadanie piszesz "Od (imię twojego kota) C.D. historii (imię kota którego opowiadanie dokańczasz)".
Jeśli
nie napiszesz opowiadania na czas dostajesz jedno upomnienie i masz
trzy dni na napisanie. Jeśli to zignorujesz i znów nie napiszesz
dostajesz kolejne upomnienie i musisz napisać opowiadanie w ciągu
kolejnych trzech dni. Jeśli nie napiszesz dostajesz trzecie upomnienie i
wylatujesz!
1. W opowiadaniach NIE MOŻNA okaleczać kotów z naszego stada bez zgody ich właściciela! Koty innych bez konsekwencji można okaleczać (ale nie zabijać!!), podczas walki na "Arenie Walk".
2.
W opowiadaniach mogą występować wulgaryzmy, ale co najmniej w połowie
zagwiazdkowane (tu są gracze w różnym wieku). Takie jak cholera albo
spieprzyć nie muszą być zagwiazdkowane.
3. W opowiadaniach MOGĄ być sceny drastyczne, ale nie naruszające punktu 1.
Upomnienia :
Jeśli uzbieracie sobie 3 upomnienia to wylatujecie!
Dostaje się je za :
- nie pisanie opowiadań co tydzień (1)
- okaleczanie kotów z naszego stada w opowiadaniach bez zgody ich właściciela (1)
-
tym bardziej za uśmiercanie kotów ze stada! Jeśli komuś w ogóle
przyjdzie taki głupi pomysł do głowy to od razu dostajecie 3 i papa!
- używanie nie zagwiazdkowanych wulgarnych wyrazów w opowiadaniach (1 za każde wyrażenie) itp.
Umiejętności :
Umiejętności są potrzebne do rozstrzygnięcia wyniku walki. Ten kot, który ma więcej umiejętności wygra.
Wszystkie
umiejętności są ważne, ale "mądrość w walce" to podstawa
i podczas walki jest liczona podwójnie, czyli jak masz np. mądrość w
walce - 8pu to mnożę to przez 2 i masz 16pu!
Oto zastosowania poszczególnych umiejętności :
Mądrość w walce - stanowi o tym jak dobrze twój kot walczy i jak mądrze atakuje
Siła - stanowi o sile i skuteczności ataku
Szybkość - stanowi o szybkości ataków i uników
Zwinność - Stanowi o tym czy uniki się udadzą i o precyzji ataków
Punkty Umiejętności (PU) :
Im
więcej kot ma punktów tym lepiej będzie walczył na arenie. Kiedy para
kotów ma potomka, dostaje on punkty dopiero gdy dorośnie. Im więcej
punktów mają rodzice, tym więcej będzie miał maluch.
Punkty można zdobyć :
- pisząc opowiadania - 1pu za każde
- wyruszając na przygody - zależy od danej przygody
- wykonując zadania na pu - zależy od danego zadania
- kupując różne zwoje - zależy od ilości pu zawartych w danym zwoju
- za wygrywanie walk na arenie - 4pu za każde zwycięstwo
- 1 dnia każdego miesiąca (za nie odejście) - 4pu
Konkursy :
Swoje
prace, pomysły lub inne rzeczy (zależy od danego konkursu) trzeba
oddawać w wyznaczonym do tego czasie. W innym wypadku np. oddania pracy
po terminie nie zostanie ona przyjęta do uczestnictwa w konkursie.
Przedmioty z rynku :
Rynek
jest miejscem, w którym kupujemy różne przedmioty za dł. Jedne są
tańsze a drugie droższe, co jest zależne od ich wartości.
"Eliksiry" to
specjalne przedmioty dające różne moce, dodatki do wyglądu
kota itp. Eliksir Mocy jest przedmiotem, który dostaje każda Alfa.
"Zwoje" to przedmioty, które dają kotom pu (punkty umiejętności).
"Talizmany" to przedmioty dające wszechstronne zdolności waszym kotom, ale tylko na jakiś czas..
Partnerstwo :
Koty różnych gatunków MOGĄ ze sobą być!
Partnera
nie można sobie rezerwować pisząc do właściciela danego kota! Trzeba
napisać opowiadanie w którym pytacie się danego kota o partnerstwo.
Nie można być natrętnym! Jak nie to NIE! Dwa pytania o partnerstwo do tego samego kota to max!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz